Z&BLONDITA

Tillbaka till Z och Blondita. Jag har fått ett nytt tips och det handlar om att Blondita och Z bråkat om en kille som heter Michael. Det sägs att Z och Michael var bästa vänner och att Blondita och Michael varit tillsammans. Men vad jag vet har Blondita kommit över honom för väldigt längesedan då han har ny flickvän. Så igentligen handlar det nog om att någon gått imellan Z och Blondita. Men nu är det såhär att jag även fått tips om att Z och Blondita har gjort upp en plan om att göra en så kallad ''comeback''. Men det är också så att folk tyckte att både Blondita och Z förändrades när de började umgås att massa skit snack uppstod och sånt. Så kommer det bli så att när dessa två tjejer slås ihop igen att folk kommer försöka gå imellan igen? Eller kommer någon säga ifrån och kommer det bildas andra bråk på grund av detta?

Källan vill vara anonym och detta är 50% säkert.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vill ha din mail adress har ett tips om simon!

2009-12-23 @ 21:15:26
Postat av: Anonym

hur kommer man i kontakt med dig, skriv din mailadress i ett inlägg eller något!

2009-12-23 @ 21:18:12
Postat av: tips

jag har ett tips till dig

2009-12-23 @ 21:34:31
Postat av: Michael

2009-12-23 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0