SIMYSTYLE,Z&VOICES

Tipsen bara rullar och rullar in. Härligt.
Nu har jag fått ett tips om att Voices och Z också bråkat och de var verkligen allvarliga saker. Men jag tänker inte gå in på det eftersom jag endast fått ett tips om det så jag vill inte skriva saker som kan vara osäkra. Men även att Simon i Simystyle var bästa vän med både Z och Voices men att de snabbt gled isär när bråket mellan Voices och Z uppstod. Men är det en falskfasad eller är det verkligen äkta nu när Voices och Z har de som bäst igen?
Och att det är något på GÅNG mellan Miih och Simon. Kommer vi få se kärlek också? 
Källan ville vara anonym här med, och det är 50% chans att detta är sant.


Kommentarer
Postat av: simon

hahahah asså liv ni som sitter och tipsar detta är verkligen kul hahah! :D

2009-12-23 @ 21:40:09
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: My

så läskig :|

2009-12-23 @ 21:57:34
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: Linnea

men aw, vad gullig blogg :D liv -.-

2009-12-24 @ 00:28:28
URL: http://lillaborjedahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

god jul :D:D:D:D

2009-12-24 @ 12:15:49
Postat av: klara

hahah asså detta ska föreställa en skvallerblogg?

men det är fan bara fakta?:P

2009-12-24 @ 16:24:10
Postat av: Anonym

du skrev att du inte skulle gå in på folks privatliv, nej vad håller du på med här då? :) tänk efter lite innan du skriver..

2009-12-24 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0