ALICIA

alicia hansson:

trevligt trevligt med läsare! :) tänkte berätta;
Grejen är den att jag ch maja drivit fdv i nästan ett år, dock med ett par månaders uppehåll. Men iaf, nu dom senaste veckorna har jag själv insett vad jag vill skriva om och genom en egen blogg får jag mer plats osv till det jag verkligen vill skriva om. Trivs skitbra på fdv men det känner att det är dags att ta ett steg till. Vet inte hur det blir med min aktivitet på fdv, men jag antar att jag kommer ge allt på min nya först och främst.
hoppas du fick svar! :)
kraaaam
alicia



Det svaret fick jag utav Alicia. Jag är glad över att någon läser denna bloggen. Och är tacksam för svar utav Alicia och nu har desutom alla ni där ute också fått svaret om vad som kommer ske.
Sen vill jag även berätta att jag inte tänker gå in på folks privat liv utan jag tänker endast gå efter deras bloggar så ha det klart för er. Sen så vill jag även tacka för all respons jag fått.  


Kommentarer
Postat av: simon

men det e ju roligt att se vad du vet om än xD hur långt du kan gå ;)! Jag är super excited !!!!!

2009-12-23 @ 18:43:07
URL: http://simystyle.blogg.se/
Postat av: malin åhsén

kan du skriva mer inlägg?

finns ju inget nytt att läsa! :))))

2009-12-23 @ 20:32:46
URL: http://mmalinahsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0